Firemná identita
Žijeme vo svete neustále sa zvyšujúceho dopytu po tovare a službách. To podporuje vznik dravej konkurencie.
Aby vás zákazník vedel odlíšiť od konkurencie, je potrebné vytvoriť si vlastnú „tvár“, resp. identitu, s ktorou budete vždy na očiach.
V týchto zložitých podmienkach pochopíte, že už nie je prioritou predávať a poskytovať čo najlacnejšie a najviac, ale čo najprofesionálnejšie,
najkultivovanejšie a najreprezentatívnejšie a ak sa neodlíšite od konkurencie, skôr či neskôr natrafíte na existenčné problémy.
Na to slúži správne zvolená a vytvorená firemná identita. Je to celok, pod ktorú spadá firemná kultúra, filozofia, komunikácia a dizajn.
Každý prvok firemnej identity vás vie konkurenčne zvýhodniť.
Najväčší dôraz sa však kladie na firemný dizajn: logo, raster, písmo a typografia, firemné farby, ostatné náležitosti (grafika propagačných materiálov, etikiet, obalov).
Pozrite si naše realizácie:

Lingerie.sk
Reklamný banner 2008

Lingerie.sk
Reklama v časopise 2009

Fambihaus
Publikácia pre deti 2012

Esbelt.lingerie.sk
Reklamný banner ROLL UP 2011

Esbelt.lingerie.sk
Reklamný banner ROLL UP 2011

Lingerie.sk
BILLBOARD, kupon, vizitka

SvadobnaBielizen.sk
BILLBOARD pre workshop 2009

Lingerie.sk
Reklama v časopise 2009

Lingerie.sk
Zľavový kupón 2011

Dielnička u babičky
Leták 2008

Jazykovka
Leták 2009

Lingerie.sk
Leták 2012

Etiketa produktu
2012

Etiketa produktu
2012

Etiketa produktu
2012

Etiketa produktu
2012

Etiketa produktu
2012

Etikety produktov
2012

Vizitka predajne
2007

Darčekový poukaz
Lingerie.sk - tlačená verzia darčekového poukazu